niedziela, 23 listopada 2014

Żyj długo...Sathya Yuga



Sri Vasantha Sai

Prawa autorskie 2014 r. Sri Vasantha Sai Books
and Publications Trust



Żyj długo...Sathya Yuga



19 listopad 2014 r. Medytacja poranna

Vasantha: Swami, Swami!

Swami: Przyjdź. Przedtem napisałaś wiersz o tym, aby dla każdej części Mojej,, 
aby żyły długo. A teraz Ja powiem dla ciebie.

Vasantha: Swami, nie mów dla mnie wiersza "Niech żyje długo". Nie mogę tego
 znieść.

Swami: (recytuje następujący wiersz...)

Powiem niech żyje długo dla Ammritha dhara,
Płynącemu nektarowi, który leje się z głowy twej
Niech żyje długo oko Sindoora, twe oko mądrości, mądrość lejące
Niech żyją długo oczy, które współczuciem zalewają się
Oczy te oślepły dla świata, Boga widzą jedynie
Niech żyje długo nos, którego siła życia oddechem Boga
Usta, które mówią tylko prawdę, niech długo żyją
Cokolwiek rozbrzmiewa z gardła, to tylko Bóg
Niech długo żyją uszy, które zawsze słyszą głos Mój
Niech długo żyją plecy twe i ramiona, które grzech świata
niosą
Niech długo żyje serce, gdzie trzymany jest tylko Bóg
Brzuch, który dźwiga Uniwersum całe, niech długo żyje
I wszech obejmujące ręce, niech długo żyją!
I nogi, które zawsze idą ścieżką Dharmiczną, niech żyją długo!


Teraz zobaczmy. Przedtem napisałam wiersz "Niech żyje długo" dla każdego członka i części ciała Swamiego. Dziś Swami powiedział, że chce On dać mi wiersz "Niech żyje długo", ale płakałam: "Nie rób tego! Nie chcę! Nie mów!" Ale Swami powiedział o każdym członku i różnych częściach mego ciała. Moja Sahasrara otworzyła się i wylewa się amrita. Wskutek tego są rany na mojej głowie i cierpię z powodu karmy ludzi świata. Na podstawie wiersza widzimy, że On nie mówi o moim ciele, lecz o amricie, która wypływa z głowy.

Następnie mówi On o miejscu między oczyma, gdzie jest pottu. Jest to trzecie oko, skąd wylewa się mądrość. Naturą mojej głowy jest amrita. Cechą mojego trzeciego oka jest wylewanie Mądrości. Swami mówi, że moje fizyczne oczy nie widzą świata. One nigdy nie patrzą na rzeczy świata. Są to oczy wylewające współczucie. W ten sposób mówi On, aby długo żyło moje współczucie. Jeśli chodzi o nos, wskazuje On siłę życia Boga. Każdy wdech i wydech jest tylko dla Boga. Stąd też oddech jest tylko Swamim. On nie mówi, aby nos żył długo, lecz oddech Boga we mnie. Usta moje zawsze mówią Prawdę. W moim głosie zawsze jest Prawda Boga. We wszystkich moich książkach jest tylko Prawda. Swami, Bhagawan Sathya Sai, rozmawia ze mną. Rozmowy te przyjmują formę książek. Jest to tylko Prawda.

Następnie Swami powiedział, że moje plecy i ramiona niosą grzech świata. Nieść czyli dźwigać pokazuje moją cechę, którą jest wyrozumiałość; niech więc długo żyje moja wyrozumiałość. Powiedział On, aby długo żył mój brzuch, który niesie całe Uniwersum. Pokazuje to, że jestem Prakrithi. Ponieważ moje ręce obejmują wszystkich, powiada On, aby długo żyły moje matczyne uczucia. Nogi idą tylko ścieżką dharmy, zatem Swami mówi w wierszu, aby długo żyła moja prawość.

Jest to wiersz Swamiego "Żyj długo" dla mnie. Napisałam dla Swamiego wiersz "Żyj długo" na temat Jego członków. Ale jak powiedziałam, nie chcę tego, jednak zamiast tego napisał On wiersz "Żyj długo" o moich cechach i naturze. Amrita, wyrozumiałość, mądrość, Prawda, oddech, prawość, uczucia matczyne, Prakrithi - dla wszystkiego tego mówi On: "Żyj długo!" Oznacza to, że wchodzę we wszystko w Stworzeniu. Moje cechy wchodzą we wszystkich i żyją długo tysiąc lat. Jest to wewnętrzne znaczenie, dotyczące Uniwersum, które podaje Swami. Moje ciało jest narzędziem dla zadania Boga.

Swami powiedział, że da nazwy dla mego ciała. Ponieważ jednak płakałam i powiedziałam, że nie chcę tego, zmienił On. Dał On wiersz, który wskazuje na cechy związane z każdą częścią ciała. Cechy te stają się kosmiczne i pozostaną na świecie tysiąc lat we wszystkich umysłach. Jest to Sathya Yuga. Takie jest prawdziwe znaczenie.




OM SRI SAI RAM
Amma stale wzbogaca książkę "GITA GOVINDAM" o nowe rozdziały. Książka ta jest w blogu z listopada 2014 r.

OM SRI SAI RAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz