Sri
Vasantha Sai
Prawa
Autorskie 2014 r. Sri Vasantha Sai Books & Publications Trust
W
dniu 3 maja 2014 nadszedł z Mukthi Nilayam e-mail następującej
treści:
"Please
find attached new series of chapters which Amma has asked that we
call Awareness articles. We hope you enjoy reading these words of
wisdom, and are inspired to put them into practice at this critical
time."
"W
załączeniu przesyłamy nowe rozdziały, które Amma prosiła, aby
zatytułować "Artykuły o Świadomości". Mamy nadzieję,
że ucieszy was czytanie tych słów mądrości i że zostaniecie
zainspirowani do stosowania tego w praktyce w tym krytycznym czasie."
Rozdział
1
Kaama
Dewa Szuka Schronienia
10
marzec 2014 r. Medytacja poranna
Vasantha:
Dlaczego myślę o lekarzu, o tym, aby tu przyszedł i o czym
będziemy rozmawiać?
Swami:
Zazwyczaj myśli się o tych,
którzy przyjeżdżają do nas z wizytą.
Vasantha:
Nie, Swami, złodziej zapomniał o swojej robocie i stał się
pogrążony w oddaniu. Zapomniałam o swojej pracy i myślę o
innych.
Swami:
Nie płacz. Twoją pracą jest usuwanie trudności u innych.
Vasantha:
Swami, jestem w wieku siedemdziesięciu pięciu lat. Osiągnęłam
starość. Młoda dziewczyna zawsze chce rozmawiać radośnie z
mężem. Taki jest mój umysł.
Swami:
Jesteśmy 'Sagą Bezczasową'. Nie mamy wieku. Płaczesz, że twoje
ciało zestarzało się, ale umysł twój jest bardzo młody. My nie
mamy wieku. Jesteśmy Adi Mulam. Jest to zadanie awataryczne. Tylko
twoje uczucia zmieniają świat.
Koniec
medytacji
Teraz
przyjrzyjmy się temu. Jeżeli ktoś przyjeżdża do Aszramu, myślę
o nim więcej. Przyjedzie tu lekarz, który był poprzednio półtora
roku temu. Stąd też myślałam: "Co mu dam? Czy to wystarczy?
Czy mam dać mu więcej?" To były moje myśli.
Przyszedł
złodziej tam, gdzie Chaitanya i jego wyznawcy tańczyli i śpiewali.
Zapomniał się całkowicie i zaczął tańczyć i śpiewać z nimi.
Przybyłam tu tylko dla zadania awatarycznego Swamiego. Zapominam
jednak o tym i zawsze myślę o innych. W odpowiedzi na to Swami
rzekł: "Twoja praca to usuwania trudności u innych. Tylko po
to przybyłaś." Myślę o innych i modlę się za wszystkich.
To jest moja praca. Mimo iż teraz mam siedemdziesiąt pięć lat,
zawsze myślę o Swamim. Chcę widzieć Go, dotknąć i rozmawiać z
Nim. Jest to moja jedyna myśl.
Przez
84 lata wszyscy doświadczali Swamiego. Nie miałam tak wielkiego
szczęścia. Stąd też zawsze mam takie same myśli. Mimo iż moje
ciało zestarzało się, umysł mój jest zawsze młody. Kiedy miałam
dwanaście lat, myślałam: "Jak by to było, gdybym poślubiła
Boga?" Takie same myśli stale trwały i są ze mną teraz. Ale
Swami powiedział, że nie mamy wieku; jesteśmy w stanie
bezczasowym. Swami jest Adi Mulam. On nie ma wieku. Czy możemy
powiedzieć, w jakim jest On wieku?
Dla
Swego zadania Awatara Adi Mulam, Pierwotny Byt, podzielił się na
połowę i przywiódł mnie tutaj. Jest to Saga
Bezczasowa. Dlatego Swami
zawsze pokazuje kolibra. Mówi się, że koliber nie ma wieku. Swami
dał dwustronicowy wiersz o Radh`dzie i Krysznie. Są tam zawsze
młodzieńcze uczucia.
14
marzec 2014 r. Medytacja poranna
Vasantha:
Swami, chcę widzieć Ciebie. Zły zapach mojego ciała musi się
zmienić.
Swami:
Na pewno się zmieni. Przybędę.
Vasantha:
Swami, dopiero gdy moje ciało się zmieni, ofiaruję je Tobie.
Proszę, powiedz coś, Swami...
Swami:
Chodź, pójdźmy do Swargi.
Swami i ja udajemy się
do Swargi. Przybywa Viswamitra.
Swami prosi: "Podejdź,
Viswamitra, opowiedz opowieść swojej
matce. Jej zwyczajem od
najmłodszego wieku jest słuchanie
opowieści."
Viswamitra mówi: "Swami,
nie znam żadnych opowieści. Spójrz,
nadchodzi Narada,
poprośmy jego."
Swami pyta: "Narada,
czy coś szczególnego?"
Narada odpowiada: "Nowy
Dewa przybył do Swargi. Przyciągnął
on roślinę i badał
ją."
Ukazuje się ekran, na
którym widać Dewa Lokę...
Narada pyta: "Co tam
robisz?"
Nowy Dewa odpowiada: "Co
jest źródłem tej rośliny? Patrzę,
skąd wychodzą
korzenie."
Narada mówi: "Korzenie
pochodzą od Boga. Wszystko
przychodzi od Boga."
Nowy Dewa: "Gdzie
jest moje źródło, zabierzcie mnie tam!"
Nowy Dewa szlocha i
płacze...
Narada: "Nie płacz!
Chodź, zaprowadzę cię tam."
Powiedziawszy to,
zaprowadził go do Boga.
(Narada i Viswamitra
znikają.)
Vasantha:
Kim on jest? Co się stało? Narada opowiedział tylko połowę
opowieści i odszedł.
Swami:
Powiem. Kiedy byłem tu, w Swardze, Narada przyprowadził go do
Mnie. Dewa płakał i szlochał...
"Swami,
proszę weź mnie w Siebie, połącz mnie z
Tobą. Nie mogę żyć na
świecie. Ludzie w Kali zniszczyli moje
imię, nie mogę żyć!
Nie potrafię żyć!"
Płakał, płakał.
Następnie wziąłem go w Siebie, akceptując go.
Vasantha:Kim
on jest, Swami?
Swami:
Jest on Kaamadevą. Jest on teraz we Mnie. Zatem Ja myślę o tobie,
a ty myślisz o Mnie. Jest on aspektem Boga; jest on Dewą. Jednak
jego imię zostało zniszczone w Kali Yudze. W Sathya Yudze czci się
Kaamę. Wszyscy będą się zachowywać w sposób zgodny z dharmą.
Tamtego dnia spaliłem go, dziś akceptuję go.
Vasantha:
Swami, jest to wielka sprawa. Proszę, pokaż dowód na to, o czym
piszę.
Swami:
Nie płacz przez dwa dni, bądź radosna, to ci dam.
Koniec
medytacji
Zawsze myślę o Swami i
płaczę. Aby to zmienić, poprosiłam, żeby Swami opowiedział mi
coś nowego. Odpowiadając, Swami wezwał Viswamitrę i poprosił go,
aby opowiedział opowieść. Ale Viswamitra powiedział, aby poprosić
Naradę. Od najmłodszego wieku nie zasypiałam zanim najpierw nie
usłyszałam opowieści. Jest to mój zwyczaj. Proszę Swamiego, aby
opowiadał opowieści. Potem przybył Narada i opowiedział o
Kaamadevie. Połowę opowiedział Narada, a drugą połowę Swami.
Kaamadeva jest jednym z dewów. Przedtem wszyscy czcili Kaamadevę
jako boga. Na przykład Andal czciła Kaamadevę, błagając i modląc
się do niego i mówiąc:
"Nie będę mogła
żyć, jeżeli ślub mój odbędzie się z
innym; zjednocz mnie z
Bogiem."
Śpiewała wiele wierszy do
Kaamadevy w taki sposób. Obchodzi się święto, które nazywa się
Vasantha, gdzie oddaje się cześć Manmath`cie (Kaamadevie) i
Rathidevi, małżonce Kaamadevy. Oboje niesie się w procesji.
Wszyscy modlą się i oddają cześć Kaamadevie jako bogu. Jednak w
obecnej Erze Kali zepchnięto Kaamadevę do ścieków. Tu działania
tych, którzy odstępują od zasad dharmy, są jak strzały, które
trafiają w ciało Kaamadevy. Obecnie uczucia kaamy, żądzy,
powstają nawet u małych dzieci. Powodem tego jest kino i czasopisma
ilustrowane. Kaamadeva strzela jedynie strzałami kwiatów, które
podsycają tylko łagodne uczucia. Jednak w Kali Yudze ludzie kroją
go i rąbią siekierą. Przestraszony, z płaczem uciekł do Boga,
szukając schronienia.
Umysł Ramy i Sity nigdy nie
odstąpił od dharmy. Pokazali to oni na przykładzie swego życia.
Kiedy Rama i Lakszmana szli ulicami Mithili, Sita spojrzała w dół
i zobaczyła ich. W tym momencie Rama spojrzał w górę. Widzieli
siebie tylko chwilę. Rama nie mógł zasnąć całą noc, myśląc o
Sicie. Potem powiedział: "Ona należy do Mnie. Umysł mój
nigdy nie odstąpiłby od dharmy i nie myślałby o nikim innym. "
Jak On mógł powiedzieć w taki sposób z głębokim przekonaniem?
Czuł, że jeżeli Jego umysł pomyśli o dziewczynie, z pewnością
należy do Niego. Sita miała takie same myśli o Ramie. Czy
ktokolwiek inny potrafi mówić jak oni i postąpić jak oni z
głębokim przekonaniem? Rama i Sita nigdy nie odstąpili od dharmy,
nawet na poziomie umysłu. Jest to najdoskonalsza czystość. Jest to
czystość Treta Yugi. W tamtej Erze wszyscy byli tacy. Obecnie
ktokolwiek zobaczy dowolną kobietę, myśli o niej.
W Dwapara Yudze, Dharmaraja
zobaczył mężczyznę i kobietę, którzy rozmawiali ze sobą na
ulicy i powiedział: "Kali się zaczęła; nie będziemy tu żyć
już więcej." W owym czasie wielkim błędem mężczyzny i
kobiety było rozmawiać ze sobą na ulicy. Natychmiast ukoronowano
Parikshita i rozpoczęli oni (Pandawowie - tłum.) wędrówkę na
północ. Nazwa yugi zmienia się zależnie od zachowania człowieka.
W taki sposób Era zmienia się z Treta Yugi na Dwapara Yugę. W
Dwapara Yudze mężczyzna i kobieta rozmawiający ze sobą na ulicy
stanowili wskazówkę, że jest już Era Kali. W Kali mężczyźni i
kobiety swobodnie chodzą razem ulicą. Rozbita została czystość
kaamy z wszelkimi granicami. Kaama, która mieściła się w ramach
czystości, została złamana, a prawość utracona. Przedtem Sziwa
spalił kaamę. Teraz Sai Sziwa akceptuje Kaamadevę.
14 marzec 2014 r. Medytacja
w południe
Vasantha:
Czym jest opowieść o Kaamadevie? Mam napisać?
Swami:
Pisz. Kiedy Pan Sziwa był w stanie Nishta, przeszkodził Mu
Kaamadeva. Dlatego Pan Sziwa spalił go. Następnie Pan poślubił
Parvathi. Jest to stan Boga. Nie ma kaamy. Teraz przybył Awatar,
natomiast aspekt Kaamadevy przybył jako nasz syn. We troje usuwamy
brud Kali Yugi i zmieniamy ją. Dla Nowego Stworzenia aspekt
Kaamadevy wchodzi we mnie. Będziemy żyć na Ziemi, ale w Vaikuncie.
Jest to niezbędne dla Nowego Stworzenia, Sathyi, Premy oraz
Małżeństwa. Potem Kaamadeva narodzi się jako Jnana Rama.
Vasantha:
Rozumiem, Swami, napiszę.
Koniec medytacji
Przyjrzyjmy się temu teraz.
Kiedy Pan Sziwa był w stanie Nishta, Parvathi sprawowała pokutę,
aby poślubić Go. Dewy posłały Kaamadevę, aby zakłócił stan
Nishta. Kaamadeva posłał strzałę z kwiatu w stronę Sziwy. Jego
stan Nishta został zakłócony, Pan Sziwa otworzył trzecie oko i
spalił Kaamadevę. Następnie Pan poślubił Parvathi. Jest to stan
Boga. Nie ma żądzy. Aby zniszczyć asurę, dewy chciały, by Sziwa
poślubił Parvathi. Po zaślubinach Parvathi siadła obok Pana
Sziwy. W tym czasie Agni wyłonił się z Niego, który narodził się
jako Muruga. Muruga narodził się i unicestwił Surapadmę oraz
asury. Kiedy Rathidevi zobaczyła, że Kaamadeva został spalony,
była bardzo zmartwiona i modliła się do Mahawisznu. Mahawisznu
powiedział: "Gdy ponownie zostanę Awatarem, uczynię go Swoim
synem."
Gdy Kryszna był Awatarem,
Pradyumna urodził się Jemu oraz Rukmini jako aspekt Kaamadevy.
Kiedy dziecko miało sześć dni, ukradł je demon i wrzucił do
oceanu. Następnie dziecko połknęła ryba, którą złowił rybak.
Zaniesiono ją do pałacu. Tam Rathidevi pracowała jako służąca.
Gdy rozkroiła rybę, znalazła dziecko i wychowała je jak własnego
syna. Był to Pradyumna. Pradyumna dorósł i zabił Banasurę.
W obecnej Erze aspekt
Kaamadevy urodził się jako nasz syn Aravindan. Swami, nasz syn i ja
bierzemy karmę Kali Yugi i kaamę na nasze ciała i usuwamy je.
Aspekt Kaamadevy wszedł teraz w Boga dla Nowego Stworzenia. Pan
Sziwa pokazuje stan Boga. Kaama nigdy nie może zbliżyć się do
Boga. Tu, na Ziemi, Sai Sziwa urodził się jako Awatar. To dzięki
Niemu przybywa Nowe Stworzenie. Zatem Kaamadeva wchodzi do środka.
Bóg zazwyczaj nigdy nie żyje na świecie. Nie jest On w stanie.
Kali Yuga zniszczyła imię Kaamadevy, jak również imię Boga. Stąd
też Vaikunta zstępuje na Ziemię, aby Bóg mógł tu żyć. Nie ma
uczuć w Vaikuncie. Aby Adi Mulam Vaikunty mógł żyć na Ziemi,
ziemska Vaikunta staje się Swargą. Dlatego On jest w stanie
doświadczać.
W
10. rozdziale Bhagavad
Gity
"Vibuthi Yoga" Sri Kryszna wyjaśnia Arjunie Swą chwałę.
Mówi On tam:
Rozdział 10, wers 28:
"Jestem
pragnieniem seksualnym, które bierze
udział w
prokreacji..."
Następnie, w Rozdziale 7.
"Jnana Vijnana Yoga", wers 11, Sri Kryszna oznajmia:
"Ja jestem
pragnieniem, które nie jest sprzeczne
z cnotą ani
wskazaniami pism świętych."
Jest to życie Awatarów.
Ich życie nigdy nie odstępuje od dharmy. Taki zakres czystości oni
mają. To zdarzyło się w życiu również obecnego Awatara i
przybywa jako Nowe Stworzenie.
16 marzec 2014 r. Medytacja
poranna
Vasantha:
Swami, mój Prabu, proszę powiedz o Kaamadevie.
Swami:
Jak funkcjonuje czystość? Żona risziego Jamadagni, Renuka robiła
dzbany z rzecznego piasku i nosiła w nich wodę. Pewnego razu, gdy
nabierała wodę, ujrzała formę dewy, fruwającego na niebie,
odbijającego się w wodzie. Widząc to, pomyślała: "Jakże
wspaniałe jest jego piękno." Dzban natychmiast stłukł się.
A ona nie była w stanie zrobić drugiego. Wtenczas riszi zawołał
syna Pasuramę i powiedział mu, aby ściął głowę matki. Pasurama
ściął jej głowę. Taki jest poziom czystości. Jak Ahalya
pozwoliła Indrze przyjść w formie Gautamy? Gdy to się stało, jej
mąż przeklął ją i stała się kamieniem.
Vasantha:
Dobrze Swami, ale jak ja poślubiłam inną formę?
Swami:
Twoja czystość jest najdoskonalsza. Powiedziałaś, że nikt inny
prócz Mnie nie może widzieć ciebie. Powiedziałaś, że widzi
ciebie prześcieradło, widzą ciebie ściany! Wskutek tego Ja jestem
w ścianach, w prześcieradle, bluzkach, łóżku, we wszystkim.
Napisałem, że jestem we wszystkim. W taki sam sposób nie widzisz
nikogo innego prócz Mnie. Zatem Sathya Yuga przybywa, gdzie będziemy
tylko dwoje. To jest nasze zadanie awataryczne.
Vasantha:
Teraz rozumiem, napiszę.
Koniec medytacji
Jak było z czystością w
czasach starożytnych? Żona Jamadagni, Renuka chodziła codziennie
nad rzekę, robiła dzbany z rzecznej gliny i niosła wodę jemu, aby
używał jej do oddawania czci. Czy możemy zrobić dzban z gliny i
użyć go natychmiast? Ona była w stanie to robić, ponieważ jej
czystość dawała tę moc. Garncarz poddaje glinę obróbce zanim
dzban zostanie ukończony. Tu widzimy jaka jest moc czystości. Ale
pewnego dnia, kiedy ujrzała ona odbicie dewy frunącego na niebie i
podziwiała jego piękno, dzban zbił się, a jej czystość została
utracona. Nie była ona w stanie zrobić innego dzbana. Taki zakres
czystości trzeba chronić. Pokazuje to również, do jakiego zakresu
i na jakim poziomie ochraniała ona czystość kaamy (czystość,
żądza). Umysł również nie powinien odstępować od dharmy. Kiedy
umysły odstępują od dharmy, ma to wpływ na Kaamadevę. Dlatego
Kaamadeva cierpi tak bardzo w Kali Yudze.
Renuka nawet nie widziała
dewy bezpośrednio. Ona ujrzała tylko odbicie w wodzie. Jak tylko
pomyślała 'piękny', odeszła jej czystość, czego dowiódł
dzban. Jak by to było, gdyby w taki sposób dowodzić czystości w
Kali Yudze?
Przykład: każdy ma
osobiste bóstwo oraz świątynię dla niego. Powiedzmy, że
osobistym bóstwem danej osoby jest Rama. Człowiek ten chodzi
codziennie do świątyni Ramy. Pewnego dnia widzi dziewczynę i
myśli: "Jakże ona jest piękna". Ta sama myśl przychodzi
do niego w świątyni. Natychmiast strzała trafia w posąg Ramy.
Nikt nie wie, skąd ona tam się wzięła. Wskutek odstępstwa od
dharmy myśli człowieka trafiły w personalne bóstwo jako strzała.
Podobnie - co by się stało, gdyby nasze wszystkie złe myśli,
myśli, które byłyby odstępstwem od dharmy, złe zachowanie itd.,
stały się strzałami? Bóstwa w pokojach pudży u wszystkich i
bóstwa świątynne byłyby pełne strzał. Wszystkie byłyby jak
Bhishma na łożu strzał. W taki sam sposób wszystkie strzały
trafiają w Kaamadevę i ranią jego ciało.
Gdybyście byli jak Renuka,
moglibyście poprawić się. Ale ponieważ nie wiecie, Swami pokazał
mi i poprosił, abym napisała.
O ludzie Kali Yugi,
uświadomcie sobie trudności Kaamadevy.
Każda wasza zła myśl z
osobna trafia do Boga.
Kaama też zrodziła się z
Boga. 'Gospodarz domu' oznacza dom dharmy, rodzina dharmy. Dharma
nigdy się nie zmienia. Każdy mężczyzna i kobieta musi stosować w
praktyce. To wyjaśnia Swami poprzez opowieść o Kaamadevie.
Spójrzmy teraz na Ahalyę.
Jest ona żoną risziego Gauthamy. Pewnego dnia Indra pojawił się w
formie jej męża, aby ją zepsuć. Ona nie zdawała sobie sprawy, że
nie jest to jej mąż i uległa mu. Kiedy prawdziwy Gauthama
dowiedział się o tym, rzucił na nią klątwę, aby zamieniła się
w kamień. Gdy Rama i Viswamitra przybyli tam, stopa Ramy natrafiła
na wspomniany kamień i forma ponownie stała się kobietą. Jest to
także lekcja dla kobiet. W trakcie ceremonii zaślubin mąż stawia
stopę na kamieniu szlifierskim i pokazuje żonie, aby patrzyła ma
gwiazdę Arundhathi. Arundhathi była słynną żoną Medrca
Vashisty. Za pomocą tego rytuału przypomina się kobiecie o błędzie
Ahalyi oraz wielkiej czystości Arundhathi.
Damayanthi chciała poślubić
Nalę. Jednakże dewa też chciała go poślubić. W trakcie
Swayamvary pojawiły się trzy dewy jako Nala. Jak znaleźć
prawdziwego Nalę? Gdy wszystkie cztery stanęły przed nią, modliła
się, aby znaleźć prawdziwego Nalę i ozdobić go girlandą. Kiedy
Indra przybył w formie Gauthamy, Ahalya nie była w stanie poznać,
że nie jest to jej mąż. Jednakże Damayanthi wiedziała, który
jest prawdziwym Nalą. Na podstawie powyższych opowieści można
zauważyć poziom czystości.
Jam mogłam poślubić
innego, a nie Boga? Pytałam Swamiego, a On powiedział: "Twoja
czystość jest najznakomitsza." Od młodego wieku chciałam
poślubić Boga, powiedziano mi jednak, że nie jest to możliwe.
Powiedziano mi, abym wybrała jednego spośród trzech, których
wskazano. Wybrałam, a Bóg wszedł w tego, którego
wyselekcjonowałam. Taka jest różnica między innymi a mną.
Wszystkie dewy pragnęły poślubić innego człowieka.
Skoncentrowana czystość Damayanthi pozwoliła jej odepchnąć dewy
i znaleźć prawdziwego Nalę. Chciałam poślubić Boga. Była to
moja skupiona myśl. Mimo iż wybrałam człowieka, okazało się, że
jest On Bogiem. W tamtych latach nigdy nie myślałam o nikim, ani
o niczym innym, tylko o Bogu. Powiedziałam, że nikt nie powinien
mnie widzieć. Płakałam, że ściany mnie widzą. Przykrywałam
ciało prześcieradłem. Potem powiedziałam, że widzi mnie
prześcieradło.
W końcu Sam Swami pokazał,
że tylko On jest we wszystkim. Moje bluzki do sari, poszewki na
poduszki, prześcieradła - pokazał On, że istnieje we wszystkim.
Przybywa to jako Sathya Yuga. W niej żyć będzie tylko Swami i ja.
Nie widziałam nikogo ani niczego prócz Swamiego. Powiedziałam, że
nikt nie powinien mnie widzieć. Uczucie to przybywa jako Sathya
Yuga, gdzie będziemy tylko dwoje. Jest to zadanie awataryczne
Swamiego.
Swami powiedział, że kaama
nie powinna zbliżyć się do Boga. Przybyliśmy jednak, aby pokazać
Nowe Stworzenie. Tu dozwala się kaamie czyli pragnieniu istnieć
zgodnie z dharmą. W obecnej Erze, Aravindan, nasz syn, jest aspektem
Kaamadevy, Pradyumny. Kiedy przybędziemy następnym razem, aspekt
Viswamitry dołączy do niego i urodzi się jako nasz syn. To
pokazuje Swami za pomocą Swego zdjęcia, gdzie forma Viswamitry
ukazuje się za Swamim. Napisałam o tym rozdział. Przybywa on jako
nasz syn, zatem Swami pokazał.
W książce nieopublikowanej
- "Journey to Sai" ("Podróż do Sai", tłum.),
rozdział 17, napisałam o zaślubinach Prema Sai "Zaproszenie
dla Kaamadevy". Tam Swami mówi, że Kaamadeva stoi na zewnątrz
i nie wchodzi. Pyta: "Czy mam zaproszenie?" Kamadeva pyta o
to Swamiego; napisałam o tym rozdział. Zwami wziął ten rozdział
22 sierpnia 2010 r. w Sai Kulwant Hall od naszego posłańca. Swami
wziął na darszanie wszystkie rozdziały wspomnianej książki.
Kiedy pisałam o tym, Eddy
przyniósł pocztę, którą dał Swami. Najpierw była to kartka z
inną Rama Gayatri:
Jest
to dowód na to, o czym piszę teraz zarówno o Viswamitrze, jak i
Ramie. Następnie przyszło zdjęcie Swamiego z Jego młodości ze
zdjęciem ślubnym na odwrocie.* (* zdjęcie
ślubne dotyczy zdjęcia po prawej stronie, a Swami powiedział, aby
Amma porównała je ze ślubnym zdjęciem tego, którego poślubiła.).
Napisaliśmy o dzisiejszym
święcie Vasanthy, a Martin z USA przysłał rzadkie zdjęcie
Kryszny, trzymającego stopę Radhy. Potem powiedział, że wysłał
je, ponieważ dzisiejszy dzień jest Święty! Jest to święto
Vasanthy. Wieczorem dr Lahan z Argentyny również przysłał piękny
wiersz o Radh`dzie i Krysznie na Święto.
W Nowym Stworzeniu wszyscy
będą jak Rama i Sita i nigdy nie będą odstępować od dharmy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz